Underbara vinterdag

Åh vilket härligt väder det har varit idag. Jag startade dagen med sovmorgon till 8, behövligt vill jag lova! Drack mitt kaffe innan jag tog mig ut på en långprommis i solen. Älskar när man känner att solen börjar värma igen, det går åt rätt håll:) man får sån energikick!

Träningen fick vila idag med så halsen fortfarande inte känns hundra.. Så istället har vi städat och strosat på stan. Handlat för kvällens middag plus alkohol till morgondagens festligheter!

Kvällen blir så lugn den kan bli, myskläder på, tacopaj till middag å lite gottis och bästa sällskapet på det så blir det en kanonkväll:)

Önskar er en skön helg med massa skoj! Bussar på lite bilder från den sköna prommisen tillsvidare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0