2012

Oj vad min frånvaro lyser här. Men jag har då varken haft tid eller lust att uppdatera.
Nyårsafton var iallafall väldigt trevlig. Trots att jag var trött som en zombie.
Jobbade på dagen och nyårsdagen. Så jag fick kämpa med att hålla mig vaken till 12slaget.
Sen var det hopp i säng vill jag lova. 

Har varit lite sjuk de senaste dagarna, feber, ont i huvet och lite krasslig i halsen.
Så har varit hemma och vilat. Sov nästan 15h sön till mån, och mån till tisdag typ 12-13h.
Så kroppen skrek efter sömn. Idag känns det iallafall lite bättre och jag ska iväg och jobba några timmar. 

I helgen ska vi på bröllop i Malmö, Björns kusin ska gifta sig. Oh så jag längtar :)
Ska bli så roligt!!! 

Nä hörrni. Nu blir det lunch, sen kila iväg till jobbet på nån timma. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0