Onsdag

Åh vilket härligt väder det är idag!! Klev upp tidigt idag, strax efter 6 och gick en kort morgonprommis för att sedan bege mig till gymmet och köra ett konditionspass. Hej och hå så skönt det var att svettas lite (eller mycket). 

Har duschat, ätit frukost och druckit lite kaffe. Nu är tvättmaskinen i full gång.
Ska strax träffa bästa Matilda för lunch och lite strosning i butiker. Åh så mysigt!!
Längtar tills lördag då vi är alla 3 igen!! 

Annars så vill jag bara börja plugga nununu. Alltså inte plugga en kurs bara föratt.
Utan "påriktigt". Vill bara att det ska bli höst nu så jag får gräva ner mig i böcker igen.
Och nu blir det ju sånt som man VILL läsa. Inte som på gymnasiet.
Men innan det så blir det högskoleprovet som ska pluggas lite till.
Det är ju svårt att plugga till det, men har beställt hem en mattebok som jag ska kika igenom.
Mycket regler som man glömt så ska fräscha upp minnet lite. Och matte är ju rätt roligt:) hehe.. 

Och jag vill bara att de kommande två veckorna ska gå SNABBT!!!! Pirr i magen:)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0