pust.

Tjollahopp.

Galet trött idag. Jobbade 7-14 idag, kortdag. Sen var det bara rätt hem och sätta mig och plugga, plugga, plugga. Fick dock ett litet paket som gjorde dagen liiite bättre med 2 FINA kataloger från miumiu. Minns inte ens att jag skrev ner min adress när jag köpte min finafina väska i NYC, men tydligen. Och åhhhh, vill ha en till. Så fina :) 

Annars har jag iaf sett pretty little liars nu såhär på kvällskvisten och håller på att skita ner mig av rädsla. Blir ju bara läskigare och läskigare för varje avsnitt ju.. 

Men ska ta och lägga mig i sängen nu och läsa en stund innan ögonlocken faller ihop.
Spinning kl. 7 imorrn, heja! Sovgott fina ni ♥
Bästa köpet jag gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0