wedding


Bild från i somras, saknar mina glajjor..
Ledig idag. Hade tänkt sova till 7.30 åtminstone idag men det fick jag minsann inte. Var så sjukt jäkla trött igårkväll, då jag sov lite natten innan också och trodde jag skulle somna på 1 minut, men icket. Jag och N drack en kopp kaffe kl9, kanske därför? hehe.. Vaknade iaf 5.40 imorse av att det var så varmt. Hade massa spring i benen, försökte somna om men strax efter 6 gav jag upp. Tog en kopp kaffe och drog till gymmet istället. Så klockan 8.30 var jag färdigtränad för dagen. Skönt iförsig, men hade gärna sovit nån timma längre. Bättre lycka inatt kanske :) 

Annars har jag storstädat idag, handlat lite smågrejer till i helgen och så. Imorgon flyger vi nämligen till Malmö för bröllop :) Och jag längtar så mycket. Det är Björns fina kusin som ska gifta sig! Har packat ner det mesta nu iallafall. Så ikväll landar jag i soffan minsann och hoppas jag får sova tidigt och hela natten inatt, så man är utvilad imorgon!

Hoppas ni får en underbar helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0