23juli

Så var man inne på andra veckan efter semestern. i helgen har det inte varit en enda lugn stund. Fredagen gick åt till handling, lite fix här hemma medan B grejade med bilen. Lördagen började med en mysig prommis med N och deras lånehund för helgen, lilla frallan Rut, som är mindre än Bosse trots att hon är 1,5 år äldre:) Sen gick resten av dagen åt till storstädning av lägenheten (Bosse var duktig och hjälpte till, speciellt med dammsugarn...) , vi var och köpte blommor, busade och hade oss medan B var i garaget och var duktig. Vid 20.00 var vi klara så då kom Elin hit och det blev en spontanutgång för oss, väldigt trevligt! 

Igår var det släktträff i Skellefteå med gokart, lekar, tipsrunda, massor med hundar och go släkt som man inte träffat på år och dar :) Vi var dock inte hemma förrns efter 23, sov dock hela vägen hem i bilen, trots tre hundar och fyra människor i bilen. Så var relativt pigg imorse då jag drog med mig Bosse ut på en morgonprommis runt 5.30. 

Nu sitter vi utslagna alla tre. Precis satt mig i soffan med en bulle och en smoothie. Ska strax dra mig vidare till sängen och läsa en stund innan jag somnar! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0