9mars

Herregud vad tiden springer iväg, bokstavligen!! Snart är ju våren här. Fast det känns inte riktigt så ute idag, storm typ..

Ledig idag iallafall. Skickat iväg ett paket nu på morgonen. Nu innan Björn vaknat tänkte jag ta mig en tur till djuraffären. På måndag kommer lilla Bosse och jag längtar så sjukt mycket. Är ledig hela nästa vecka, vilket känns väldigt skönt. Och helgen kommer gå i rasande fart då jag jobbar. Sen blir det födelsedagsfika på söndag då "lille"bror fyllt år, på självaste kvinnodagen.

Nä, hörrni. Nu ska jag ta och bege mig. Annars står handling och en spännande sak på schemat idag.

Här får ni en bild på lillen so jag tog sist jag var där. Då var han ca 6v och busig så han gick knappt att fota. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Natalie

Gilla!!

2012-03-09 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0