Bosse

Om allt går som det ska så kommer denhär lilla krabaten till oss om 1,5 vecka♥
Som vi väntat och längtat!!

Vi har länge tänkt och velat skaffa en valp men det har aldrig funnits tid till det. Och det är ett oerhört stort ansvar, så det är ju inget som man bara impulsköper. I höstas kontaktade vi lite olika uppfödare som skulle ha valpar till våren. Vi hittade en uppfödare i skellefteå, Segerhufvas. I mitten på januari föddes det 6 små franska bulldoggar, 2 flickor och 4 pojkar. När vi var där och hälsade på för några veckor sen föll jag direkt för denna lilla tjockis. Han låg i mitt knä och sov hela tiden. Jag for dit själv förra veckan och då var det full fart på alla valparna, i 10 minuter. Sen låg dom utslagna igen, öronen spretade åt alla håll och hjärtat smälter typ. 

Idag har vi varit och köpt massor med grejer till han, så vi är redo:)
Och jag går bara och räknar ner dagarna och vill att tiden ska gå fort!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken liten söting!!Till och med jag blir förälskad i denna sötnos,!!!!

2012-03-02 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0