första natten

Godmorgon på er!

Här har det varit en tuff natt för lilla Bosse utan mamma och syskon för första gången. Man får så ont i hjärtat då han piper och piper. Tillslut fick vi lägga oss skavfötters så fick han komma upp. Jag har inte sovit djupt alls utan vaknat ofta för att se att han inte ligger och piper. Men han sov så gott bredvid Björn. Men imorse då jag vaknade till vid 6.30 så blev jag överöst med pussar och det var bara att kliva upp. Vi har busat på lite, torkat lite kiss, ätit och busat lite mer så nu ligger han utslagen här bredvid mig och sussar gott. Men snart är det väl dags att vakna skulle jag tro och busa lite mer :) 

Annars på dagens schema står inte mycket. Hade tänkt att göra lite nytta nu då jag ändå är ledig. Städa ur kyl, frys och skafferi står på dagens schema. Lite plugg och så. Vi hade tänkt försöka ta lite fina bilder på lillen också med Björns kamera. Men det är lite svårt när han är vaken. För då är det svårt att vara stilla:)

Hoppas ni har en bra dag ♥



Kommentarer
Postat av: Caisa

Alltså, jag kan inte slita blicken från denna lilla skönhet! Så fantastisk!

2012-03-13 @ 20:41:22
Postat av: Morfar

Har det varit jobbigt med vovven eftersom att vi inte har hört något från dig?

Hoppas att allt är väl ändå.

Vi åker till Umeå i dag

ha det så gott hälsa Björn

2012-03-16 @ 07:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0