Hunger Games

Hej torsdag!

Ledig idag efter 10 dagars arbetande känns skönt och välbehövligt. Speciellt eftersom jag ska göra högskoleprovet på lördag. Vi får se hur det går. Har inte haft jättemycket tid till att plugga men.. Idag ska jag försöka litegrann iallafall. 

Igår var bästa N hundvakt så då gick jag och B och såg Hunger Games. Den var väldigt bra och rekomenderas starkt. Mysigt med bio också, det var länge sen ♥
Förutom plugg idag är det handling på schemat. Och bus med lillbosse som växer så det knakar. Men ena örat orkar iiiinte riktigt hålla sig uppe än :) sötnos. 

Underbart väder och jag är shoppingsugen som bara den!! Men det får bli en annan gång.
Hoppas ni får en härlig torsdag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0