Första tentan

Så var första tentan gjord. Skulle komma upp ett inlägg igår men det gick inte att publicera. Hade en aning tentaångest kan jag meddela er.Huvva. Inte kul!! Sen att man vaknar av att det bokstavligen talat ÖSER ner gjorde ju inte saken bättre. Men det var bara att ta på sig regnstället och cykla och möta upp de andra tjejerna.
 
Tentan sån cirka 3 timmar, så efter det blev det hem en snabbis innan jag gick och mötte upp några från klassen på bishops. Där FIRADE vi att första tentan är gjord med mat och en kall öl. Väldigt trevligt var det. Kändes välbehövligt, trots att man hade förbrukat alla hjärnceller på tentan så man var sådr lagomt trött.
 
Idag ska jag iväg till skolan en sväng. Innan det ska jag ut på en morgonprommis med Caisa. Längesen vi sågs så det ska bli riktigt trevligt! Annars blir det bara jobb i helgen. Men pengar pengar. 
 
Jaja, mina vänner. Nu ska jag klä mig och gå ut i kylan. 
Hoppas ni får en härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0