Student

Okej, sista inlägget jag skrev var 23 juli. 23 JULI??? Inte riktigt okej kan jag tycka. 
 
Men nu ska jag iallafall försöka ge er en liten uppdatering här.
Jag har gått och blivit universitetsstudent. Har nu gått 2 veckor på personalvetarprogrammet. 
Och jag trivs riktigt bra. Verkar vara en riktigt härlig klass,
och själva utbildningen verkar väldigt bra och intressant :)
Men man har inte riktigt tid till jättemycket annat just nu. 
Har som inte kommit in i pluggtänket än, och verkligen inte litteraturen och SPRÅKET i litteraturen. Man fattar inte sådär jättemycket..Men det kommer väl. Första tentan är om ca 2 veckor.. 
 
Annars så har vi fullt upp med nollning och allt vad det innebär. 
I helgen är det temafest och frengers. Kan bli spännande... Återkommer om det.
 
Nä hörrni. Blev lite bråttom. Ska ner på stan och leta kläder inför temafesten imorgon innan jag beger mig till skolan en sväng. Hoppas ni får en härlig helg. Jag kan inte lova hur mycket jag kommer uppdatera er. Men jag ska göra mitt bästa!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0